Hoogeveen-(26-03-2024)Een informatief Vrijwilligerscollege dat praktische handvatten biedt voor vrijwilligersorganisaties om zelf mee aan het werk te gaan.
Met slimme PR-technieken kun je een groot publiek bereiken en de aandacht vestigen op jouw organisatie. Maar goede PR gaat niet alleen over de boodschap; het draait ook om het begrijpen van je publiek en het kiezen van het juiste moment en de juiste manier om de aandacht te trekken.
Nick, een ervaren online marketeer van Webba, staat klaar om alles te vertellen over de basisprincipes van een sterke presentatie van jouw organisatie. Hij zal ook ingaan op het gebruik van verschillende mediakanalen, zoals kranten, sociale media, websites, radio en televisie.
Benieuwd naar hoe kunstmatige intelligentie (AI) jouw organisatie kan helpen? Nick zal uitleggen wat AI is en hoe je het kunt inzetten, bijvoorbeeld ChatGPT. Maar ook waarom het soms beter is om het niet te gebruiken.
Vergeet niet, de kracht van de boodschap is de herhaling, maar wat betekent dat in de praktijk: hoe vaak moet je jouw organisatie onder de aandacht brengen? En op welke manier?
Dat alles komt aan de orde tijdens dit interactieve Vrijwilligerscollege.
De bijeenkomst vindt plaats op dinsdag 9 april a.s. tussen 19.30-21.00 uur in De Zuiderbreedte, Boekenberghstraat 12 te Hoogeveen. Aanmelden voor deelname graag voor 2 april a.s. via mail naar vc@vrijwilligershoogeveen.nl of telefonisch via 0528 278 855 (receptie SWW).
Foto: Pixabay